خرید دستگاه پلمپ پلاستیک خانگی Portable Sealer

خرید دستگاه پلمپ پلاستیک خانگی
⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 11 {دقیقه}

 

توضیحات

دستگاه پلمپ پلاستیک کیسه فریزر خانگی برقی و باتری خور مواد غذایی یک محصول جهانی است اما بارها پيش اماده کساني که اين دستگاه دوخت حراتی زیپ پلاست را تهيه ميکنند از عملکرد اين دستگاه ها مخصوص باطري خورشان راضي نيستند و يکي از دلايل مهم اين است که اين دستگاه پرس کننده هاي کيسه فريز با باتري قلمي نوع آلکالاين عملکرد بهتري دارند و نبايد از باطري هاي معمولي و بي کيفيت استفاده کرد چون زود خالي ميشوند.

mini thermoscelleuse sealer میتواند دو کاره شود براي کارکرد بهتر اين دستگاه  پلمپ کیسه فریزر از بازار يا الکتريکي يا سوپر مارکت شهر خود  باتري قلمي نوع آلکالاين تهيه فرمايد البت ميتوانيد از باطري هاي شارجي قلمي هم استفاده کنيد که ديگر نگران خالي شدن باطري نباشيد البته پيشنهاد ديگر فروشگاه لینک سرا اين است که ميتوانيد  با مراجعه به الکتريکي شهر خود ادابتور هم نصب نماييد نکته اخر این که این محصولات در تمام فروشگاهای دنیا به فروش میرسید و محصولی ینست که مختص فروشگاه اینترنتی ایرانیان باشد.

 

> فروش مدل درجه یک اصلی با المنت قوی 

محصول اول مدل شارزی

 

قیمت 220.000 تومان

مدل شارزی بی نیاز به باتری قلمی

محصول دوم

 

دستگاه پلمپ کیسه فریزر

قیمت 80.000 تومان

محصول سوم

دستگاه دوخت پلاستیک

قیمت 65.000 تومان

محصول چهارم برقی

قیمت 439.000 تومان

مدل باکیفیت چینی قطعات درجه یک

گارنتی دار

برای بار هفتم محصول موجود شد

محصول پنجم پلاستیک مخصوص وکیوم

 

نایلون مخصوص وکیوم مواد غذایی

 

قیمت 200.000 تومان

 

 

دستگاه پلمپ پلاستیک خانگی  :

دستگاه دوخت حرارتی پلاستیک خانگی با  پایین ترین قیمت 85 هزار تومان میباشد باید بدانید دستگاه های دوخت پلاستیک در انواع  متلف دستی ، رومیزی ، ریلی خوابیده و ایستاده ساخته میشود که با توجه به نوع بسته بندی و ابعاد آن قیمت های متفاوتی دارد که تا چند میلیون قیمت گذاری میشوند.

 

  1-  معرفی محصول اول  مدل برقی Vacuum Sealer   + خارج کردن هوا
دستگاه پلمپ کیسه فریزر برقی

 

 

 Vacuum Sealer :

دستگاه وکیوم مواد غذایی خانگی یک دستگاه بسته بندی خلاء خشک است. برای اطمینان این دستگاه را  در محیط مرطوب استفاده نکنید چون برقی است .  اجازه ندهید کودکان از این دستگاه استفاده کنند.دستگاه  Vacuum Sealer  این دستگاه میتوانید از گوشت و مرغ تا سبریجات و میوه های خشک را پلمپ نماید و با تخلیه هوای داخل پلاستیک آن به عمر مواد غذایی  کمک میکند. 

 

  • طول این دستگاه برابر با 37 سانتیمتر ، عرض 9 سانتیمتر و ارتفاع آن معادل 7 سانتیمتر میباشد . جنس بدنه  از پلاستیک فشرده ای بی اس با کیفیت بالا و بهداشتی برای مواد غذایی به رنگ مشکی ساخته شده است. مدت زمان مورد نیاز برای پلمپ کردن مواد غذایی در این دستگاه فقط چند ثانیه است البته میتواند کمی بیشتر یا کمتر هم شود و این بستگی به اندازه پلاستیک شما دارد.

 

  • آموزش کار با دستگاه  : ابندا دستگاه را به برق شهری متصل و روشن مینمایید. بعد درب دستگاه را باز میکنید و پلاستیک را روی نوار مخصوص دستگاه قرار میدهید.بعد درب دستگاه را بسته و هم میتوانید درب دستگاه را با دست نگه دارید و هم گیره دو طرف را هم به دستگاه چفت نمایید .بعد بسته شدن درب و زدن دکمه پلمپ دستگاه شروع به پلمپ و خارج کردن هوای پلاستیک میکند که در این چند ثانیه چراغ دستگاه به حالت چشمک زن سبز در می اید و بعد پایان کار چراغ ثابت و به رنگ قرمز در می آید این یعنی پایان  و پلاستیک را خارج نمایید.

 

دستگاه پلمپ پلاستیکی برقی

 

  • باعث ماندگاری بیشتر مواد غذایی خواهد شد: وکیوم مواد غذایی و خارج کردن هوای داخل بسته  یاعث  مهار باکتری ها و افزایش ماندگاری مواد غذایی میشود پس این نوع مواد غذایی تمیزتر و سالم می مانند.دستگاه وکیوم مواد غذایی داری مکش قوی میباشد ، به سرعت به حالت خلا می رسند.

 

  • یا  با کیسه فریزر معمولی کار میکند : بله اما ممکن است وکیوم به خوبی انجام نشود و باید از کیسه فریزر مخصوص وکیوم مواد غذایی استفاده کنید که میتوانید از سایت ما سفارش بدهید چون این نوع کیسه های مخصوص این کار طراحی شده اند.

 

قیمت دستگاه پلمپ پلاستیک خانگی و هوا خارج کن 480.000 تومان

1 عدد ارسال خواهد شد

بهترین نوع دستگاه خانگی از نظر خریداران ایرانی و خارجی

پرداخت درب منزل

محصول بعد تایید همان روز آماده به ارسال میشود

برای بار هفتم محصول موجود شد

 

  2-  معرفی محصول دوم
دستگاه پلمپ دوخت پرس حرارتی دستی نایلون پلاستیک کیسه فریزر خانگی

 

دستگاه پلمپ کيسه فريزر چگونه کار ميکند :

این محصول به شکلي طراحي شده است که لبه هاي بيروني نايلون را به هم مي‌دوزند. براي استفاده  بايد اول مواد غذايي که در داخل کيسه فريزر قرار داده ايد را داخل پلاستيک بگذاريد و بعد به کمک دستگاه از سمت بيرون، دو لبه را به هم متصل کنيد دستگاه پلمپ مي‌تواند اکسيژن موجود در داخل پلاستيک را تخليه و با حرارتي که دارد به بسته شدن کيسه فريزر  ميگردد.

  • اين دستگاه باطري خور که با دو عدد باطري کار مکيند به راحتي کيسه هاي فريزر و نايلوني پلاستيکي را به صورت زيپ کيف در مي آورد و پلمپ ميکند 

 دستگاه پلمپ حرارتي پلاستيک 2013 تا 2024 :

 به راحتي قابل حمل مي باشد و در هر مكان ميشود از آن استفاده کرد دستگاه زيپ پک  كيسه پلاستيک يكي از وسايل پرطرفدار سال 2013 اروپا بوده است و از زماني که وارد بازار شده است جزو پر فروش ترين دستگاها بوده و هست و يعني از سال 2013 تا سال 2020 که هفت سال ميگذرد همچنان مورد استفاده قرار ميگريد البته اين روزا اين دستگاه کم يبا شده است و در هر فروشگاهي يافت نميشود ولي در اين فروشگاه موجود ميباشد.

  • ايا محدوديت دوخت دارد :

بر خلاف دستگاه هاي دوخت روميزي محدوديت عرض دوخت ندارد و هر عرضي را به راحتي می دوزد  پس از بلمب كردن اضافه نايلون را هم از طرف مقابل بريده و جدا مي كند.

دستگاه پلمپ دوخت پرس حرارتی دستی نایلون پلاستیک کیسه فریزر خانگی
شما میتوانید سفارش را  به  صورت پیامکی هم ثبت نمایید  فقط کافی است که گوشی همراه خود را بردارید و کد دستوری  068737 را به سامانه ی  10004410 ارسال نمایید ؛ بعدش یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد که شما باید در آن آدرس و مشخصات کامل خود را وارد کنید البته همکاران ما هم با شما تماس خواهند گرفت و جای هیچ نگرانی نیست اما اگر می خواهید سفارشتان را خودتان ثبت نمایید و ادرس و مشخصات را وارد کنید به آیکون خرید محصول و توضیحات پایین همین صفحه مراجعه فرمایید.

 

قیمت 85.000 تومان

1 عدد با جعبه ارسال خواهد شد

محصول بعد تایید همان روز آماده به ارسال میشود

در انبار موجود است

 

  3-  معرفی محصول سوم ر
دستگاه پلمپ کیسه فریزر

 

معرفي دستگاه ميني پرس کننده نايلون :

معمولا همه ما ايرانيان براي بستن درب کيسه هاي پلاستيکي از فن گره زدن استفاده ميکنيم  و اگر خيلي پيشرفته باشيم آنها را با بست هاي مخصوص پلمپ مي بنديم اما يکي آسان ترين راه ها استفاده از این وسیله است 

  • اين دستگاه زيبا و کوچک با طراحي جديد ،  در عين حال بسيار کاربردي است و براي آشپزخانه ها بسيار پر کاربرد است با استفاده از دو باطري 1.5 ولت تغذيه مي شود و طوري طراحي شده که مناسب دستان کوچک خانوم ها است و راحت در دستانشان جا ميشود.براي کار با اين دستگاه دوخت پلاست دستي وکيوم کيسه فريزر تنها کافيست پلاستيک مورد نظر خود را را مابين گيره ها قرار دهد و بعد گيره ها را به سمت هم فشار بدهيد پس بعد چند ثانيه  ، دستگاه را به سمتي که مي خواهيد بر روي نايلون به آرامي حرکت دهيد ، در نهايت درب کيسه پلاستيک شما بسته شده است. 

 

 

 

 

طريقه استفاده از دستگاه ميني پلمپ کننده نايلون فريزر:

1، قبل از استفاده، 5 ثانيه دکمه آنرا فشار دهيد تا مورد را قبل از گرم شدن باز کنيد.

2، شما به سادگي آن را در امتداد لبه کيسه قرار دهيد و آن را مستحکم کنيد

3، هنگامي که نيازي به آن نداريد، بايد قفل ايمني قفل شويد. و بهتر است که  که باطري را از دستگاه گرماگير و حرارتي سيلر جدا کنيد .

دستگاه پلمپ دوخت پرس حرارتی دستی نایلون پلاستیک کیسه فریزر خانگی

 

خصوصيات و مشخصات:

اين دستگاه يکي از جديدترين طراحي را دارد و داراي ابعادي  : 10cm * 5 cm * 3.9cm است

اين دستگاه با دو 2 عدد باطري آلکالاين روشن ميشود و وزن اين دستگاه بسيار سبک ميباشد

اين دستگاه بسيار  سريع و آسان پلاستيک هايتان را پلمپ ميکند و در پشت اين دستگاه يک صفحه مغناطيسي مشکي قرار دارد  براي اتصال به سطوح فلزي مانند يخچال يا کابينت و در اخر اين محصول با عملکرد تنها با استفاده از دو عدد باطري آلکالاين کار مکيند که بايد باطر با کيفيت تهييه کنيد.

  •  ريسل سيو  به وسيله 2 عدد باطري قلمي روشن ميشود فقط کافيه که با دستاتون لبه درب پلاستيک را روي هم قرار بدبد و روي صفحه دستگاه بزاريد با فشار دان درب کشويي دستگاه روي پلاستيک  سيم فلزي روي صفحه زرد رنگ داغ ميشود  و لبه هاي پلاستيک کيسه فريزر را ذوب مي کند. با ذوب شدن لبه هاي پلاستيک درب کيسه پلمپ خواهد شد و شما الان يک عدد بسته پلمپ شده خواهيد داشت چهار عدد چسبانک که پشت دستگاه قرار داريد اليته هر جايي که دوست داريد ميتوانيد قرار دهيد و مهم نيست کجا قرار ميدهيد 

مشخصات فيزيکي :

نام تجاري اين دستگاه  Reseal Save دستگاه دوخت نایلون و نایلکس است که  قابليت  پرس انواع کيسه فريزر را دارا مي باشد منبع تغذيه اين دستگاه 2 عدد باطري قلمي است يادتان باشد اين دستگاه قابليت نصب روي ديوار و سطوح را دارا است و  براي کيسه نايلون هاي نسبتا بزرگ طراحي شده است و حداقل زمان براي  دوخت شدن 3 ثانيه بستگي به ضخامت کيسه دارد و بهتر از کيسه فريزهاي ضخيم استفاده شود.

شما میتوانید سفارش را به  صورت پیامکی هم ثبت نمایید  فقط کافی است که گوشی همراه خود را بردارید و کد دستوری  06872961 را به سامانه ی  10004410 ارسال نمایید ؛ بعدش یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد که شما باید در آن آدرس و مشخصات کامل خود را وارد کنید البته همکاران ما هم با شما تماس خواهند گرفت و جای هیچ نگرانی نیست اما اگر می خواهید سفارشتان را خودتان ثبت نمایید و ادرس و مشخصات را وارد کنید به آیکون خرید محصول و توضیحات پایین همین صفحه مراجعه فرمایید.

 

قیمت 85.000 تومان

1 عدد با جعبه ارسال خواهد شد

محصول بعد تایید همان روز آماده به ارسال میشود

در انبار موجود است

  4-  معرفی محصول چهارم
دستگاه پلمپ و وکیوم مواد غذایی برقی دستگاه وکیوم مواد غذایی

قیمت این محصول 410.000 تومان

1 یک عدد به همراه 1 بسته کیسه فریزر 100 تایی اشانتیون

اتمام کالا و پایان موجودی

  5-  معرفی محصول پنجم
 دستگاه پلمپ پلاستیک

 

دستگاه رنگ صورتی سفید  قابل حمل و طراحی زیبا هر کیسه پلاستیکی را مهر و موم ومی کند فقط باید سوئیچ را فشار دهید، نشانگر روشن خواهد شد چند دقیقه گرم کنید و می توانید کیسه های پلاستیکی را ببندید

 

قیمت این محصول 65.000 تومان

1 یک عدد 

اتمام کالا و پایان موجودی

  7-  معرفی محصول هفتم 
دستگاه پلمپ نایلون

 

این مینی پلمپ عملکرد سیلر و کاتر را در یک دستگاه ترکیب می کند، یک سر برای آب بندی، یک سر برای برش مجهز به نوار مغناطیسی با یک فشار روشن میشودبرای بستن مجدد کیسه ها استفاده کنید، غذا، گوشت و تنقلات را تازه تر نگه می دارد.

 

قیمت این محصول 55.000 تومان

1 یک عدد 

اتمام کالا و پایان موجودی

 

تعمیر دستگاه پرس حرارتی پلاستیک :

تعمیر دستگاه دوخت حرارتی نایلون پلاستیک باتری خور امکان پذیر است البته دلایل عمده خرابی محصول المنت آن است که قطعه مورد نظر قابل تعمیر است المنت دستگاه پرس پلاستیک بسیار کمیاب است و اگر خراب شد بهتر است دوباره یک دستگاه اکبند تهیه نمایید چون تعمیر آن به اندازه خود دستگاه هزینه بر خواهد بود.

  • چرا دستگاه پلمپ کیسه فریزر خوبه :

شما با پلمپ نایلون میتوانید عمر مواد غذایی را افزایش دهید و به تازه ماندن آن کمک کنید مثلا پفک بزرگی میخرید و میخواهید مقداری که اضافه مانده را نگهداری کنید اگر بسته پفک باز باشد بدون شک تا 24 ساعت بعد نم میگیرد ولی اگر   درب را بسته نمایید میتوانید پفک را تازه تر نگه دارید که این در مورد همه مواد غذایی صدق میکند.

  • فریز کردن درست مواد غذایی :

معمولا در گفته میشود که بعد از خارج کردم مواد غذایی یخ زده بگذارید خودش اب شود چون اگر مجدد با گرم مثلا با مایکروویو اب شود ارزش غذایی خوراکی کاهش خواهد یافت پس حتما حدول زمانی نگهداری مواد غذایی را مطالعه نمایید و سعی کنید مواد غذایی را زود تر مصرف نمایید تا ارزش غذایی آنها پایین نیاید از همه مهم تر حتما از کیسه فریزر استفاده نمایید و به هیچ وج مواد غذایی بدوم پوشش یعنی بدون کیسه فریزی یا ظرف  را در فریزر نگذارید.

 

آموزش درست استفاده از دستگاه پرس حرارتی کیسه فریزر :

اگر پلاستیک شما خیلی نازک است باید در پلاستیک مورد نظر خود را دو بار تا بزنید تا در این حالت پلاستیک ضخیم تر شود و بعد عمل دوخت را انجام دهید باید بدانید فشار دست باید در حین پلمپ کردن ثابت باشد  به قول معروف باید قلق دستگاه و فشار دست را رعایت کنید از همه مهم تر باید محلی که قصد چروک نباشد  بعد هر استفاده باطری را از دتسگاه خارج نمایید تا سولفاته یا خالی نشود بعد هر بار استفاده  چند ثانیه ای به دستگاه استراحت دهید.

  • نکته ای دیگر که بسیار حائز اهمیت است در حین پرس پلاستیک مورد نظرتان باید میزان ضخامت نایلون را در نظر بگیرید اگر کیسه فریزر شما نارک باشد باید سریع تر عمل دوخت را انجام داد چون اگر آهسته این کار را انجام دهید پلاستیک سوارخ خواهد شد اما در مورد پلاستیکی های ضخیم باید اهسته تر  انجام داد تا پلاستیک کاملا دوخت بخورد.
  • مناسب خانوم هاي شاغل در منزل:

خانوم هاي متحرم اگر توانايي خريد دستگاه  برقي را نداريد ما به شما اين دستگاه خانگی را پيشنهاد ميکنيم البته ناگفته نماند اين دستگاه پلاستيک هاي با ضخامت کم معمولی مثل کیسه فریزر و یا پفک و از این قبیل را  پرس ميکند اين دستگاه براي بسته بندي سبزي خرد شده و هر چيزي که فکرشو کنيد مناسب است.

  • آیا برای کار با این دستگاه نیاز به اموزش است: بله این دستگاه نیاز به یک سری راهنمایی جهت دوخت دارد که در فروشگاه نحوه کار با این محصول شرح داده شده است.
  • کدام دستگاه خوبه برقی یا باطری خور: دستگاه بلمب کیسه فریزر خانگی قیمت بالایی دارند و از مزیت دستگاه برقی این است که دیگر نیازی به خرید باطری ندارید اما میتوانید با خرید یک آداپتور دستگاه باطری خور را برقی نمایید.
  • دستگاه رو میشه برقی کرد: بله شما میتوانید با مراجعبه به الکتریکی یا تعمیرات لوازم خانگی این دستگاه را برقی و آدابپور بر روی آن نصب نمایید.همان طور گفته شده است برای عملکرد درست دستگاه دوخت پلاستیک خانگی باید از باطری های با کیفیت مثل باطری قلمی شارژی یا باتری آلکالاین استفاده نمایید چون قدرتشون از باطری های معمولی بیشتر است اما بهترین راه حل و خلاص شدن از باطری داشتن یک عدد آدابتور ۳ ولت است .
  • محصول چقدر عمر میکند : این بستگی به میزان مصرف شما دارد و اگر به ان اسیب نزنید تا چند سال بدون مشکل برای شما کار خواهد کرد البته هر وسیله ای ممکن از خراب شود  و توقع این را که برای شما تا اخر عمر کار کند را نداشته باشید.
  • بهترین کیسه فریزر برای دستگاه چی بخریم :

کیسه فریزری تهیه نمایید که کمی ضخیم باشد چون اگر نازک و بی کیفیت باشد در هنگام پرس شدن پلاستیک کاملا ذوب میشود و به خوبی عمل دوختن نایلون انجام نمیشود.

 

 

جمع بندی :

از اینکه سایت ما را انتخاب کردید سپاسگزاریم. ما قدردان فرصتی هستیم که در خدمت شماییم ضمن تشکر از شما ، امیدواریم این مقاله در مورد محصول برایتان مفید بوده باشد ین کالا ابزاری به درد بخور جهت پلمب، دوخت و پرس کیسه های پلاستیکی است، این دستگاها با کمک المنت حرارتی که دارد نایلون را دوخت میدهد تا مانع ورود هوا در ماد غذایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *