چرا تبلت جادویی یا نقاشی پاک نمیکنه

⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 2 {دقیقه}

چرا تبلت  نقاشی پاک نمیکنه یکی از اصلی ترین مشکلات تبلت نوشتی ومی‌تواند روشن نشدن  یا پاک نشدن خط و نوشته اشاره گرد  این مشکل می‌تواند از تمام شدن شارژ باتری به وجود بیاید. اگر  دکمه پاک کن  درچارم شکل شده است ، تبلت نوشتاری به سختی تعمیر میشوند که در ادامه بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

چرا تبلت جادویی پاک نمیکنه

 

چرا تبلت جادویی پاک نمیکنه :

برای حل این مشکل علت پاک نکردن تبلت جادویی چیست ابتدا باتری را خارج نمایید و مجدد قرار بدهید و اگر درست نشد یک باطری دیگر جایگزین نمایید اگر باز هم درست نشد بهتر است کمی با دکمه بازی کنید اگر بازم هم درست نشد میتواند مشکل از خود تبلت باشد که باید با فروشنده مربوط تماس بگیرید و مشکل خود را در میان بگذارید تا کالا تعویض گردد.

  • تعمیر تبلت نقاشی : معمولا این نوع محصولات به سادگی خراب نمیشوند اگر احیانا بعد مدتی به هر طریقی دستگاه موری پیدا کند می‌توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات تبلت و موبایل شهرتان از خدمات تعمیر تعمیر بهره‌مند شوید.

 

تاثیر نقاشی بر خلاقیت کودکان چیست :

تاثیر نقاشی بر هوش خلاقیت مغز روحیه  شان فراوان است نقاشی کردن باعث میشود که فرزند شما احساس درونی و انچه در درونش نفهته را به شما انتقال بدهد و این باعث میشود تخیل کودک شما پرورش یابد از ظرفی موجب هماهنگی حرکات چشم و دست میشود پس نتیجه میگیریم نقاشی یک فعالیت طبیعی  میباشد که به  بچه ها چه دختر چه پسر امکان می دهد تا جهانی را که در مغز خود ساخته اند را روی کاغذ شکل بدهند.

 

آیا باید برای کودکان تبلت بخریم یا خیر :

شاید همیشه از خود بپرسید از چند سالگی برای بچه گوشی بخریم معمولا توصیه میشود تا قبل از 12 سالگی تبلت و گوشی دست کودکان خود ندهید اما بخاطر جذابیتی که دارند بدون شک کودکان امروزی  از سنین کم با این دست وسایل دیجیتال اشنایی پیدا خواهند کرد مخصوصا از بازی هایی که در تبلت و موبایل اجرا میشوند نخواهند گذشت در این شرایط سعی کنید کودک خود را کنترل کنید و بازی های دیگری که نیاز به فعالیت دارند برایش فراهم نمایید. اضافه وزن را می توان از دیگر عوارض استفاده نادرست دانست. با افزایش استفاده از موبایل، تبلت و لپ تاپ، طبیعی است که فعالیت بدنی کودکان کاهش یافته و فرزندانتان چاق خواهند شد حال میتوان گفت خانواده  تصمیم میگیرد که فرزندشان از چند سالگی با گوشی و تبلت سروکار داشته باشند.

 

تبلت نقاشی بخریم یا خود تبلت :

تبلت نقاشی یک صفحه ال سی دی خالی منتها حساس به فشار قلم میباشد و فقط کار نقاشی و نوشتن را انجام میدهید و هیچ کاربرد دیگری ندارد و مزیت اصلی آن این است که قیمت ارزانی دارد و اگر در خانه کودکی دارید که همیشه در حال استفاده از قلم و کاغذ است این محصول میتواند کمک کند تا دفتر کمتری استفاده نمایید اما تبلت ها قیمت بالا تری دارند که این خود معایب اصلی آن میباشد.با این تبلت طراحی دیجیتال، بچه ها می توانند ساعت ها سرگرم شوند. می توانید چندین بار در این صفحه دیجیتال بنویسید و بکشید و با فشار دادن یک دکمه آن را پاک کنید. در پشت صفحه نمایش این دستگاه دکمه قفل وجود دارد و در صورت فعال شدن با فشردن دکمه، صفحه نمایش پاک نمی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *