شلوار اسلش ارزان مردانه {16 مدل باکلاس}پرداخت درب منزل

شلوار اسلش ارزان مردانه
⏰ مدت زمان خواندن نقد و برسی کالا + خرید محصول : 6 {دقیقه}

صنعت مد لباس باعث تغیرات زیادی در ظاهر شلوار ها شده است که میتوان به این محصول که یک تیپ خیابانی است اشاره نمود این روزها باب میل همه شده است و محدودیدت سنی و جنسی ندارد با کت های اسپرت با لباس ورزشی یا کاپشن هودی ها ست میشوند البته این این شلوار ها با کت های مجلسی ظاهری خوبی ندارند.

محصولی خاص است فرقی ندارد شلغتان چیست و چه جنسیتی هستد و یا در خانه هستید یا محل یا باشگاه این شلوار ها را بپوشید و در همه مکانها به راحتی عبور مرور نمایید این محصولات یک رقیب سر سخت برای شلوار های جین یا لی خودمان است اگر میخواهید نکات مهم در خرید شلوار اسلش زنانه مردانه چیست را بدانید و آخرین مدلهای کیوت بازار ایران را به صورت آنلاین خریداری نمایید تا اخر این مقاله با ما همراه باشید.

خرید اسلش نکاتی دارد که باید بدانید چه رنگ و چه سایزی با استایلتان هم خوانی دارد چون استایل هر فرد متفاوت است مثلا شلوار های چسبان ممکن است ظاهر یک شخص را جذاب کند و برعکس همان همان سایز میتواند بر تن فرد دیگری جذاب به نظر نرسید پس هنگام خرید به نوع سایزبندی مورد نظر خود دقت فرمایید.

 

شلوار اسلش پرداخت درب منزل بهترین انتخاب:

این پوشاک الهام گرفته از شلوار گرم کن قدیمی و شلوار های 6 جیب هستند که میشود گفت یک طرح کپی شده از چند شلوار قدیمی میباشد شلوار اسلش یک شلوار مدرن است که به خارجی انگلیسی به صورت joggers معروف هستند .  جدید است که در دهه نود در ایران بسیار پر طرفدار شده است چون شلواری اچار فرانسه هست و میشود در همه جا از ان استفاده کرد و هیچ محدودیتی ندارد. این شلوار یک شلوار اسپرت ورزشی حساب میشود و برای همه سنین مناسب است معنی اسلش معمولا لباس راحتی است.

 

 

 

شلوار اسلش چریکی

 

خرید رنگ چریکی 179.000 تومان

با افتخار موجود شد

 

شلوار اسلش سفید

 

خرید رنگ سفید 179.000 تومان

با افتخار موجود شد

 

شلوار اسلش مردانه خاکی

 

مناسب افراد لاغر :

دارای رنگ قهوه ای مایل به خاکی فری سایز یعنی مناسب سایزهای لارج و ایکس لارج و حتما در خانه سایزی که در توضیحات اشاره شده را با ک شلوار دیگر چک کنید اگر اندازه بود یعنی مناسب شما ست  توجه بفرماییداین یک شلوار  اسپرت بوده و درمحیط های ورزشی  نیز قابل استفاده برای مردان میباشد.

 

خرید شلوار اسلش خاکی 259.000 تومان

موجود است

 

خرید شلوار اسلش سرمه ای

 

قیمت سرمه ای 200.000 تومان

موجود است

 

 

قیمت شلوار اسلش خاص

 

 

قیمت شلوار خاص 239.000 تومان

موجود شد

شلوار اسلش لی جین آبی رنگ

 

قیمت لی 400.000 تومان

موجود است

 

قیمت شلوار مشکی طوسی اسلش

 

 

قیمت مشکی طوسی 189000 تومان

موجود شد

شلوار اسلش مشکی ارزان

 

قیمت  اسلش مشکی 75.000 تومان

موجود شد

 

قیمت طوسی 49.000 تومان

موجود شد

 

شلوار اسلش مشکی طرح دار

قیمت مشکی 45.000 تومان

موجود است

شلوار اسلش آبی

قیمت  آبی روشن طرح جین 89.000 تومان

موجود نیست

 

 شلوار اسلش چریکی

قیمت چریکی 109.000 تومان

موجود است

 

شلوار اسلش سرمه ای

قیمت سرمه ای 105.000 تومان

موجود است

 

شلوار اسلش سبز

قیمت  سبز 105.000 تومان

موجود نیست

 

پارچه بنگال چیست :

از انهایی که بیشتر شلوار های اسلش جنس پارچه بنگال هستند این جنس پارچه از مواد اولیه متفاوتی تولید میشوند. بهترین نوع پارچه بنگال از جنس پنبه کتان است اما در بازار از نخ اسپان (که این نوع این نخ ها از ترکیب پنبه، الیاف پلی پروپیلن و پلی استر تولدی میشود )به جای پنبه استفاده میشود. شلوار بنگال کش از ترکیب لاکرا و اسپان و یا لاکرا و پنبه تولید میشود.

  • مدل زنانه در ایران تنوع زیادی ندارد و بیشتر تنوع آنها مخصوص اقایان میباشد شاید یکی ا دلایلش این است که لوار های اسلش محدودیت جنسی ندارند. از نجایی که خانوم ها به لباس چسبان و کوتاه علاقه دارند باید  سایز کوچک را انخاب نمایند.
  • مدل پسرانه معمولا دارای دو جیب در جلو و یک جیب در پشت خود دارد که معموال این جیب ها برای مدلهای مختلف کم یا زیاد میشود و دارای کمر کشی پهن و باریک هستند و از دمپا کشی زیپ دار راسته گت فیت فیت جذب ساده و غیره میتوان نام برد.

نحوه شستشو :

برای بالا بردن طول عمر پارچه شلوار اسلش سعی کنید شلوار اسلش را با آب سرد و دست شستشو بدهید و از شوینده های سنگین استفاده نکنید و بهترین شوینده پودرهای دستی لباس میباشند که اگر شلوار اسلش شما رنگ میدهد سعی کنید به آرامی آن را بشویید.باید این را اشاره کنیم که شلوار هایی که میپوشیم نیازی به شستشو زیاد ندارد چون معموالا بیشترین کثیفی در بالا تنه مان رخ میدهد.بعد شستن شلوار آن را کامل روی رخت پهن نمایید تا چروک های آن بعد خشک شدن ازبین برود. نکته پایانی در مورد شستشو این هست هر چقدر آب هنگام شستشو سرد تر باشد بهتر است.

 

 

 

جنس اسلش چیست :

معمولا این شلوار ها کشبافت هستند که دربرخی مدلها کشبافت نیستند .معمولا شلوار های موجود در ایران خودمان از نوع پارچه بنگال، فلامنت، انواع دورس ها تولید شده اند و شاید بخاطر قیمت های مناسب این نوع پارچه ها هستند.

  • چرا پرطرفدار شده است: شاید بتوان گفت بخاطر به راحت بودن و بی نیاز بودن از کمربند این شلوار در بین خانوم ها و اقایان پر طرفدار شده است. همان طور که اشاره شد مزیت شلوار استلش سادگی در پوشیدن ان است و مزیت گیر آن قیمت مناسب ان است که خریدش برای همه اقشار جامعه مقربون به صرقه است.
  • بهترین کفش برای اسلش :معمولا  با همه کفشها ست خواهد شد حتی کفش های کلاسیک اما بهترین کفش برای  تونی های اسپرت میباشند که ظاهر جذاب به تیپتان خواهد داد.
  • چگونه آن را در زمستان بپوشیم : اگر در فصل زمستان با پوشیدنش احساس سرما دارید میتوانید از شلوار های لگ یا استرج که شلوار هایی هتسند که به پاهای شما جذب میشوند و شما میتوانید به سادگی از سرمای زمستان رهایی پیدا کنید
  • مناسب برای افردا چاق: بهترین رنگ ها برای افراد چاق رنگی مشکی هتسند که با پوشیدن رنگ مشکی فرد را لاغر تر نشان داده میشود پس اگر چاق هستید و شکم برگزی دارید میتوانید با پوشیدن شلوار مشکی خود را لاغر تر نشان دهید.

 

قیمت شلوار :

تعیین قیمت شلوار اسلش به کیفیت پارچه ان بستگی دارن و یا تعدا جیب ها نوع کش بافت انها و سایز آنها میتوان اشاره نمود.

 

ساده ترین راه بالا بردن طول عمر پارچه :

ساده ترین راه این است که شلوار خود را همیشه با آب سرد و شوینده ای سبک شسشتو دهید و با این کار شاهد خواهید بود طول عمر شلوار شما بالا خواهد رفت.

افراد چاق یا لاغر چه شلواری بپوشند:

اگر لاغر هستید بدون شک شلوار های جذب و تیره شما را لاغرتر نشان خواهد داد پس برای توپر شدن از شلوار های گشاد تر و رنگی استفاده نمایید و برعکس همین مورد افراد چاق باید برای لاغر تر نشان دادن میتوانند از شلوار تیره رنگ مخصوصا مشکی استفاده نماییند.

نحوه رنگ کردن :

رنگ زدن شلوار بستگی به به جنس شلوار دارد برخی ها ممکن از رنگ پذیری کمی داشته باشند و برخی ها خیر برای رنگ کردن شلوار باید ابتدا مقداری اب در یک قابلمه ای که نمیخواهید استفاده کنید بریزید به حدی باشد که شلوار کاملا در ان غوطه ور شود البته مقداری زیاد باشد چون اب کمی بخار هم میشود و بعد مقداری نمکر یخته زمانی که که گرم شد شلوار را در ان قرار بدهید و با یک چوب آن را هم بزنید البته میتوانید کمی سرکه هم بریزید و بعد از 20 دقیقه ان را خارج نمایید و بگذارید کاملا اب از لباس خارج شود و زمانی که سرد شد دوباره چند بار در اب سرد شیشتو بدهید تا کاملا رنگ از شلوار خارج شود و بگذارید تا خشک شود.

 

 

پایان :

ضمن تشکر از همراهی شما ، امیدواریم معرفی شلوار های اسلش ارازن و با کیفیت برایتان مفید واقع شده باشد . در صورت دریافت مشاوره  از قسمت نظرات سوال خود را ارسال بفرمایید تا مشاوران ما به شما راهنمایی های لازم را انجام دهند.یکی از رازهای شیک پوشی انتخاب رنگ شلوار بر اساس ویژگی های تیپ  مانند رنگ پوست  چاقی و لاغری میباشد. بسیاری از مردان به اشتباه رنگ هایی را استفاده می کنند پاهای انها را بد فرم تر میکند پس حتما شلواری را انتخاب نمایید که به استایل شما بیاید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *